politica sulla riservatezza
Účinnost od 01.09 2024
Tyto smluvní podmínky (Smlouva) mezi vámi (Uživatel, Vy nebo Vaše)a společností TO-MI Electro CZ s.r.o., IČO 17235791
se vztahují na: rámcovou smlouvu uzavřenou při registraci (Rámcová smlouva) v rámci používání platformy provozované společností TO-MI Elektro CZ s.r.o., sestávající z mobilní aplikace, pro přístup ke Službám a jejich využívání (Aplikace TO-MI).
Pokud se s námi potřebujete spojit:
Adresa: Lipská 4884, Chomutov
E-mail: info@to-mi.cz
Přijetím těchto obchodních podmínek souhlasíte s jejím použitím a obsahem.
Následující uvedené dokumenty jsou závazné a jsou do těchto všeobecných obchodních podmínek začleněny formou odkazu:
platné ceny, dodatečné poplatky, sankce a veškeré další informace o cenách a příslušných poplatcích, jak jsou uvedeny v Aplikaci TO-MI a v Seznamu sankcí dodatečných poplatků TO-MI, který jsou k dispozici na konci těchto obchodních podmínek v příloze (Seznam sankcí a dodatečných poplatků);
pokyny, příručky a další pokyny zobrazené v Aplikaci TO-MI;
další obchodní a produktové podmínky, včetně popisů služeb, zásad a oznámení, včetně Oznámení o ochraně osobních údajů TO-MI electro CZ s.r.o., které jsou k dispozici v Aplikaci TO-MI a na adrese www.to-mi.cz, které se obdobně vztahují na zpracování Vašich osobních údajů v souvislosti s používáním Služeb;
S postupným zlepšováním našich služeb můžeme tuto Smlouvu měnit tak, že její pozměněnou verzi zveřejníme na našich webových stránkách nebo v Aplikaci TO-MI a v přiměřeném předstihu Vás na to písemně upozorníme e-mailem a/nebo prostřednictvím Aplikace TO-MI. Vaše další používání Služeb po takovém zveřejnění představuje váš souhlas s tím, že budete vázáni aktuálně platnou Smlouvou v jejím plném znění. V případě, že v době rezervace nebo užívání Motorového vozidla byla ještě v platnosti dřívější verze této Smlouvy, zůstává tato verze v platnosti po dobu užívání Motorového vozidla.
Obsah
Používání Aplikace TO-MI
1. Registrace Vašeho Účtu
2. Ověření platnosti řidičského průkazu a práva řídit vozidlo
3. Používání Motorového vozidla
5. Poplatek za služby
6. Platby a fakturace
7. Povinnosti a odpovědnost uživatele
8. Odpovědnost uživatele
9. Smluvní pokuty
10. Povinnosti a odpovědnost společnosti TO-MI Elektro s.r.o.
11. Ukončení
12. Další důležité pojmy
Příloha A – Seznam sankcí a dodatečných poplatků
Příloha B - Vzor formuláře pro odstoupení od Smlouvy
Používání aplikace Aplikace TO-MI
1.1. Abyste mohli využívat Služby, musíte si stáhnout a nainstalovat Aplikaci TO-MI do svého mobilního zařízení.
1.2. Aplikace TO-MI je k dispozici v několika jazycích, které můžete změnit ve svém profilu. Abychom vám mohli poskytovat naše služby, můžeme My nebo společnost TO-MI Elektro s.r.o. sledovat polohu vašeho zařízení prostřednictvím Aplikace TO-MI. Na základě polohy Vašeho zařízení mohou existovat omezení pro poskytování Služeb. Tato omezení jsou patrná prostřednictvím rozhraní Aplikace. Sledovat polohu Vašeho zařízení můžeme pouze při využívání Služby TO-MI. Po odhlášení se z aplikace v důsledku využívání Služby TO-MI sledování polohy Vašeho zařízení bude automaticky ukončeno.
1.3. Aplikace TO-MI může být pravidelně aktualizována, aby Vám poskytovala co nejlepší služby. Služby dostupné prostřednictvím Aplikace TO-MI jsou dostupné pouze s připojením k internetu. Na internetové připojení nejsou kladeny žádné specifické technické požadavky, nicméně kvalita služby může být ovlivněna rychlostí internetu. Aplikace TO-MI je dostupná na zařízeních se systémy Android a Apple v souladu s nejnovějšími aktualizacemi softwaru.
1.4. V případě jakýchkoli závad v Aplikaci TO-MI se My nebo společnost TO-MI Elektro s.r.o. snažíme tyto závady co nejdříve odstranit, nicméně berete na vědomí, že funkčnost Aplikace TO-MI může být omezena v důsledku občasných technických chyb a společnost TO-MI Elektro s.r.o. není schopna zaručit neomezenou bezchybnou funkčnost Aplikace TO-MI za všech okolností. Společnost TO-MI Elektro s.r.o. nepřebírá žádnou odpovědnost za jakékoli ztráty vzniklé v důsledku nefunkčnosti nebo nepoužitelnosti Aplikace TO-MI požadovaným způsobem.
1.5. Rootování, jailbreaking nebo úprava vašeho mobilního zařízení na úrovni hardwaru nebo operačního systému jakýmkoli způsobem, který je v rozporu s pokyny výrobce, činí zařízení náchylným k mobilním hrozbám. Berete na vědomí, že neneseme odpovědnost za žádné ztráty v souvislosti s používáním takto upraveného mobilního zařízení a že nemáme žádnou povinnost podporovat používání takového zařízení.
1.6. Za předpokladu, že dodržujete všeobecné obchodní podmínky, Vám společnost TO-MI Elektro s.r.o. uděluje bezplatnou, neomezenou, nevýhradní, nikoli podlicencovatelnou, odvolatelnou a nepřenositelnou licenci k přístupu k Aplikaci TO-MI a jejímu používání na Vašem osobním zařízení výhradně v souvislosti s Vaším používáním Služeb.
1.7. Společnost TO-MI Electro CZ s.r.o. poskytuje služby, které jsou navrženy, poskytovány a podporují dodržování oborových norem a osvědčených postupů, jako je ISO 27001/27002, kdykoli je to možné a není to v rozporu s jinými dohodnutými požadavky. Pokud jsou zpracovávány údaje o kreditních kartách, musí být dodržen také standard Payment Card Industry Data Security Standard.
2. Registrace Vašeho Účtu
2.1. Po stažení a instalaci Aplikace TO-MI si musíte vytvořit uživatelský účet. Vytvořením Účtu a potvrzením souhlasu s všeobecnými obchodními podmínkami je uzavřena Rámcová smlouva mezi Vámi a společností TO-MI Electro CZ s.r.o.
2.2. Během registrace Účtu bude vaše mobilní číslo propojeno s Vaším Účtem a přidáno do databáze TO-MI. Musíte se zaregistrovat tak, že v žádosti o registraci uvedete požadované informace a nahrajete potřebné dokumenty. Musíte také potvrdit, že jste si přečetli podmínky registrace i podmínky pro ochranu osobních údajů i že jste podmínkám porozuměli.
2.3. Svůj Účet musíte propojit s platnou kreditní nebo debetní kartou nebo jinou platební metodou podporovanou Aplikací TO-MI.
2.4. Po odeslání žádosti o registraci musíte do Aplikace TO-MI nahrát svůj platný řidičský průkaz uznávaný v České republice v souladu s článkem 3 obchodních podmínek.
2.5. Nesmíte si u společnosti TO-MI registrovat několik Účtů, obchodovat se svým Účtem nebo jej pronajímat třetí straně, ani vytvářet falešné, nelegální Účty. To zahrnuje vytvoření Účtu pomocí falešných, nezákonných, nepravdivých informací.
2.6. Nesmíte povolit žádné třetí straně používat Účet Uživatele.
2.7. Přihlašovací údaje k Účtu nesmíte poskytnout žádné třetí straně. Uživatel odpovídá za zajištění bezpečnosti Účtu a důvěrnosti přihlašovacích údajů Uživatele.
2.8. Pravidla pro vytváření a používání svého účtu - registrace:
(a) při zřizování Účtu použijete své skutečné jméno, přesné osobní údaje a údaje o platební kartě a tyto údaje budete neustále aktualizovat;
(b) můžete být požádáni o poskytnutí Vašich kontaktních údajů (telefon, e-mailová adresa, adresa bydliště);
(c) můžete být požádáni o předložení dokladu totožnosti ve formě fotografie Vašeho řidičského průkazu, občanského průkazu nebo jiného zákonného identifikačního dokladu vydaného orgánem veřejné moci, abyste získali nebo si zachovali přístup ke Službám;
(d) nesete odpovědnost za přístup k Vašemu Účtu, jeho kontrolu a zabezpečení a jste odpovědní za všechny činnosti prováděné v rámci Vašeho Účtu, pokud jste nenahlásili zneužití Vašeho Účtu podle bodu 2.9 těchto podmínek; a
(e) berete na vědomí, že společnost TO-MI Elektro s.r.o. má právo pozastavit, omezit nebo zakázat Váš Účet v rozsahu nezbytném pro (i) zajištění zákonného používání Aplikace TO-MI, mimo jiné pro účely prevence podvodů, hodnocení rizik, vyšetřování a zákaznické podpory; zajištění souladu Vašeho jednání s touto Smlouvou a pravidly zobrazenými v Aplikaci TO-MI; splnění souladu s platným zákonem nebo rozhodnutím soudu, donucovacího nebo jiného správního orgánu nebo orgánu veřejné moci; nebo jak je jinak stanoveno v těchto obchodních podmínkách.
2.9. Neprodleně informujete společnost TO-MI Electro CZ s.r.o. prostřednictvím jednoho z výše uvedených kontaktních kanálů, aby mohla společnost TO-MI Electro CZ s.r.o. zablokovat přístup k Účtu a zabránit tak jeho zneužití v následujících případech:
(a) jakýkoliv neoprávněný přístup k Vašemu Účtu nebo jeho použití;
(b) ztráta mobilního zařízení, na kterém je Aplikace TO-MI nainstalována;
(c) přihlašovací údaje se ztratí nebo se stanou dostupnými třetí straně;
(d) váš účet je kompromitován nebo je k dispozici pro použití třetí stranou; nebo
(e) jiná situace, která může způsobit ztrátu kontroly nad Vaším Účtem.
3. Ověření platnosti řidičského průkazu a práva řídit vozidlo
3.1. Uživatelé musí nahrát a potvrdit svou totožnost a řidičský průkaz pro konkrétní skupinu Motorových vozidel uznávaný v České republice prostřednictvím online procesu validace podle pokynů uvedených v Aplikaci TO-MI.
3.2. Bez ohledu na to si společnost TO-MI Elektro s.r.o. vyhrazuje právo kdykoli Vás požádat o doložení platnosti Vašeho řidičského průkazu.
3.3. Po úspěšném ověření řidičského průkazu aktivuje společnost TO-MI Elektro s.r.o. v Aplikaci TO-MI přístup Uživatele ke službám. Nemusí být podporovány všechny řidičské průkazy, podporované řidičské průkazy jsou uvedeny v Aplikaci TO-MI.
3.4. Uživatel má právo používat Služby, pokud:
(a) dosáhl minimálního věku uvedeného v Aplikaci TO-MI;
(b) má platný řidičský průkaz pro danou skupinu Motorových vozidel alespoň po dobu uvedenou v Aplikaci TO-MI; u některých modelů Motorových vozidel může platit jiná minimální doba, která bude uvedena v Aplikaci TO-MI;
(c) úspěšně potvrdil platnost svého řidičského průkazu v Aplikaci TO-MI prostřednictvím online validace;
(d) má u sebe platný řidičský průkaz po celou dobu pronájmu Motorového vozidla, která začíná okamžikem rezervace Motorového vozidla a končí okamžikem, kdy Uživatel ukončí jízdu a vrátí Motorové vozidlo v souladu se Smlouvou, a dodržuje všechny podmínky a požadavky v ní stanovené;
(e) zdravotní stav umožňuje řízení Motorového vozidla v souladu s místními dopravními předpisy a
(f) nepožil a není pod vlivem alkoholu, omamných nebo psychotropních látek ani pod vlivem jakýchkoliv léků, které by mohly snížit jeho způsobilost k řízení.
3.5. Pokud je Uživateli odebráno, pozastaveno nebo odňato řidičské oprávnění nebo pokud Uživatel ztratil řidičský průkaz, nesmí používat Motorové vozidlo. Musíte okamžitě přestat používat Služby a oznámit společnosti TO-MI Elektro s.r.o. odebrání, pozastavení, odnětí řidičského oprávnění nebo ztrátu řidičského průkazu. Pokud tak neučiníte, povede to k trvalému zablokování Vašeho Účtu.
3.6. Uživateli je přísně zakázáno umožnit řízení Motorového vozidla třetí osobě. Porušení tohoto požadavku povede k uplatnění Dodatečných poplatků (jak jsou definovány níže) uvedených v Seznamu sankcí a dodatečných poplatků, jakož i k trvalému zablokování Účtu.
6. Poplatek za služby
6.1. Poplatek za služby (Poplatek za služby) odráží celkovou cenu zahrnující všechny složky ceny a zpravidla se skládá ze součtu složek:
(a) Ujetá vzdálenost: vypočítá se vynásobením počtu kilometrů ujetých Motorovým vozidlem během Doby užívání cenou za jeden kilometr uvedenou v Ceníku.
(b) minimální poplatek za Služby a placenou dobu rezervace, pokud je to relevantní a jak je uvedeno v Aplikaci TO-MI; a
(c) příslušné daně a jiné lokální veřejnoprávní poplatky, které musíme účtovat a vybírat.
6.2. Poplatek za služby bude zobrazen a účtován v souladu se Smlouvou a Ceníkem platným v době využívání Služeb. Pro výpočet Poplatku za služby mohou být použity různé metodiky a nabídky, mimo jiné pevná cena podle místa určení a hodinové a kilometrové balíčky. Poplatek za služby může být také vypočítán na základě dynamické ceny založené na poptávce. Různé metodiky a nabídky budou vždy podrobně popsány a vysvětleny v Ceníku.
6.3. Počáteční rezervace Motorového vozidla, jejíž délka je uvedena v Aplikaci TO-MI, je zdarma. Jakmile skončí počáteční doba rezervace a Uživatel nezahájí jízdu nebo neukončí rezervaci, pak se automaticky započne placená doba rezervace až do časového limitu uvedeného v Aplikaci TO-MI (pokud existuje).
6.4. Jste zodpovědní za zaplacení všech příslušných silničních poplatků (kromě dálničních poplatků), parkovného na soukromých nebo veřejných parkovištích a všech dalších příslušných poplatků, které nejsou zahrnuty v Poplatku za služby.
6.5. Za zpracování a správu dopravních přestupků, veřejných nebo soukromých parkovacích přestupků, nehod a škod způsobených na Motorovém vozidle, společnosti TO-MI Electro CZ s.r.o. nebo třetí straně nebo jejich majetku (Incidenty), jakož i za jakékoli poplatky, pokuty, penále, sankce, daně a/nebo jakékoli jiné výdaje, které společnosti TO-MI Elektro s.r.o. vzniknou buď jejím vlastním jménem nebo vaším jménem (Poplatky), které budou účtovány v důsledku vašeho používání Služeb nebo v důsledku toho, že při používání Služeb porušíte tuto Smlouvu nebo jakýkoli zákon, pravidlo, nařízení, vyhlášku apod., je společnost TO-MI Elektro s.r.o. oprávněna Vám za každý případ účtovat přiměřený administrativní poplatek podle Seznamu sankcí a dodatečných poplatků (Administrativní poplatek). Společnost TO-MI Elektro s.r.o. vám nebude účtovat Administrativní poplatek, pokud prokážete, že za vzniklé náklady nenesete odpovědnost nebo že žádné náklady nevznikly.
Platby a fakturace
V závislosti na možnostech platby podporovaných v daném místě cesty můžete zaplatit poplatek za služby pomocí Platby v aplikaci, která je k dispozici v Aplikaci TO-MI.
Opravňujete nás, abychom z Vaší Zvolené platební metody propojené s Vaším Účtem účtovali Poplatek za služby podle této Smlouvy. Společnost TO-MI Electro CZ s.r.o. automaticky strhne Poplatek za služby prostřednictvím Vaší Zvolené platební metody. Musíte zajistit, aby Vaše Zvolená platební metoda měla dostatek finančních prostředků. Po rezervaci Motorového vozidla automaticky provedeme předběžnou autorizaci částky z Vaší Zvolené platební metody, abychom potvrdili možnost provést platbu. Výše předběžně autorizované částky se může lišit mimo jiné v závislosti na lokalitě či typu Motorového vozidla. Před rezervací Motorového vozidla a zahájením Vaší jízdy můžeme také předběžně autorizovat přiměřenou částku z Vaší Zvolené platební metody jako zálohu. Před předběžnou autorizací zálohy vás budeme informovat o požadavku na zálohu a její výši a vyžádáme si váš souhlas. Souhlasíte s tím, že se můžeme podle vlastního uvážení a po přezkoumání podstaty věci rozhodnout uhradit Poplatky definované v bodě 6.5 příslušné (soukromoprávní nebo veřejnoprávní) třetí straně sami, bez ohledu na to, zda nám budou tyto Poplatky účtovány přímo nebo Vaším jménem, a to za předpokladu, že Poplatky vyplývají z Vašeho používání Služeb nebo z toho, že jste při používání Služeb porušili tuto Smlouvu, pravidla uvedená v Aplikaci TO-MI nebo jakýkoli zákon, předpis, nařízení, vyhlášku apod. Souhlasíte také s tím, že máme nárok na úhradu Poplatků navýšených o Administrativní poplatek. Tímto souhlasíte s tím, aby společnost TO-MI Electro CZ s.r.o. strhávala Poplatky v původní měně, z nich vyplývající Dodatečné poplatky a další Dodatečné poplatky (jak jsou definovány níže), včetně Administrativního poplatku, prostřednictvím Vaší Zvolené platební metody bez Vašeho zásahu. Tyto částky budou odečteny buď na základě souhlasu Uživatele uděleného prostřednictvím Aplikace TO-MI, nebo automaticky 14 dní po oznámení Uživateli, podle toho, co nastane dříve. V některých případech Vás můžeme také informovat a požádat o převod částek na určený bankovní účet. Pokud s Poplatky, Dodatečnými poplatky a/nebo Administrativním poplatkem nesouhlasíte nebo si na ně chcete stěžovat, můžete se na nás kdykoli obrátit prostřednictvím kontaktních kanálů uvedených v horní části této Smlouvy nebo na Náš tým zákaznické podpory prostřednictvím funkce chatu v Aplikaci TO-MI. Pokud platba prostřednictvím Vaší Zvolené platební metody selže nebo pokud Vaši Zvolenou platební metodu nelze z jakéhokoli důvodu použít, mohou být použity jiné platební metody a postupy vymáhání Vaší platby. Souhlasíte s tím, že uhradíte veškeré naše náklady na vymáhání, mimo jiné včetně přiměřených nákladů na právní zastoupení, pokud Nám dlužné částky nezaplatíte včas. Souhlasíte s tím, že v případě jakýchkoli změn Vaší Zvolené platební metody, které by mohly narušit Naši schopnost účtovat Vám poplatky podle této Smlouvy, okamžitě přidáte novou Zvolenou platební metodu.
Při provádění plateb kartami, účtováním u operátora a jinými platebními metodami prostřednictvím Aplikace TO-MI (Platba v aplikaci) nenese společnost TO-MI Elektro s.r.o. odpovědnost za případné náklady na platby účtované třetími stranami (např. mobilními operátory, bankovní poplatky), které vzniknou na straně Uživatele. Tito poskytovatelé služeb mohou při zpracování plateb v souvislosti s Platbou v aplikaci účtovat dodatečné poplatky. Společnost TO-MI Elektro s.r.o. za takové poplatky neodpovídá a zříká se v tomto ohledu veškeré odpovědnosti. Na Zvolenou platební metodu se mohou vztahovat také další podmínky uložené příslušným externím poskytovatelem platebních služeb; před použitím platební metody se s těmito podmínkami seznamte.
Společnost TO-MI Electro CZ s.r.o. bude poskytovat podporu při řešení problémů souvisejících s fungováním Platby v aplikaci, včetně řešení sporů souvisejících s Platbou v aplikaci. Pro službu podpory plateb kontaktujte zákaznickou podporu prostřednictvím Aplikace TO-MI nebo na adrese www.info@to-mi.cz">www.info@to-mi.cz. Společnost TO-MI Elektro s.r.o. vyřeší všechny stížnosti a žádosti související s Platbou v aplikaci co nejrychleji, nejpozději však do 15 dnů.
Po každém poskytnutí Služeb společnost TO-MI Electro CZ s.r.o. vystaví a zašle Uživateli doklad nebo fakturu na Poplatek za služby, včetně příplatků, za poskytnutí Služeb. Účtenky nebo faktury budou vystaveny v souladu s platnými právními předpisy. Účtenka nebo faktura za každé poskytnutí Služeb je k dispozici ve Vašem Účtu.
9. Odpovědnost Uživatele Uživatel nese odpovědnost:
za úhradu Poplatku za služby, Poplatků, Dodatečných poplatků, Administrativního poplatku a dalších poplatků v souladu s touto Smlouvou, Ceníkem a Seznamem sankcí a dodatečných poplatků. Právo společnosti TO-MI Electro CZ s.r.o. na náhradu škody zůstává nedotčeno.
Uživatel neodpovídá za žádné porušení nebo škodu způsobenou vinou společnosti TO-MI Electro CZ s.r.o. nebo třetí osoby, s výjimkou případů, kdy je Uživatel odpovědný za jednání takové třetí osoby podle této Smlouvy.
V případě jakéhokoli porušení této Smlouvy, včetně prodlení s platbou, je společnost TO-MI Electro CZ s.r.o. oprávněna dočasně nebo trvale pozastavit, omezit nebo ukončit poskytování Služeb a společnost TO-MI Electro CZ s.r.o. je oprávněna s okamžitou platností dočasně nebo trvale zablokovat
V případě, že Uživatel poruší tyto obchodní podmínky, má společnost TO-MI Electro CZ s.r.o. právo požadovat smluvní pokuty a paušální náklady uvedené v této Smlouvě a v Seznamu sankcí a dodatečných poplatků, který je k dispozici v Aplikaci TO-MI a na Našich webových stránkách (Dodatečné poplatky). Zaplacení Dodatečných poplatků nezbavuje Uživatele povinnosti plnit příslušné povinnosti stanovené v této Smlouvě. Uživatel je povinen zaplatit společnosti TO-MI Electro CZ s.r.o. Dodatečné poplatky.
10. Smluvní pokuty a paušální náklady
za registraci více Účtů, vytvoření falešného nebo nelegálního Účtu u společnosti TO-MI Electro CZ s.r.o., vytvoření Účtu s použitím nelegálních nebo nepravdivých informací, včetně použití osobních údajů, kontaktních údajů nebo údajů z řidičského průkazu třetí strany;
Dodatečné poplatky jsou uvedeny bez daně z přidané hodnoty (DPH). V případě, že se DPH uplatní, budou náklady na DPH připočteny k částce Dodatečných poplatků a budou Vám účtovány.
Ukončení Společnost TO-MI Electro CZ s.r.o. je oprávněna jednostranně ukončit Dobu užívání v souladu se Smlouvou.
Uživatel je oprávněn jednostranně ukončit Dobu užívání v souladu se Smlouvou.
Rámcová smlouva se uzavírá na dobu neurčitou. Uživatel a společnost TO-MI Electro CZ s.r.o. jsou oprávněni vypovědět Rámcovou smlouvu v písemné podobě bez uvedení důvodu s dvoutýdenní výpovědní lhůtou. Právo Uživatele a společnosti TO-MI Electro CZ s.r.o. na výpověď s okamžitou platností zůstává nedotčeno.
Máte zákonné právo odstoupit od Rámcové smlouvy do 14 dnů bez udání důvodu. V takovém případě můžete (i) použít vzorový formulář pro odstoupení od Smlouvy uvedený v příloze B nebo (ii) učinit jakékoli jiné jednoznačné prohlášení, v němž uvedete své rozhodnutí odstoupit od Rámcové smlouvy, a to tak, že nás kontaktujete.
Další důležité podmínky Tato Smlouva, Rámcová smlouva, Služby a vaše používání Aplikace TO-MI Electro CZ s.r.o. pro přístup ke Službám a jejich využívání se řídí a vykládá v souladu s právem České republiky. Zákonná ustanovení o omezení volby práva a o použitelnosti kogentních ustanovení, a to zejména státu, ve kterém máte jako spotřebitel obvyklé bydliště, zůstávají nedotčena (čl. 6 odst. 1 Nařízení Řím I).
Vaše povinnosti se mohou řídit zákony platnými v Provozní oblasti, například dopravními a parkovacími zákony a předpisy platnými v Provozní oblasti (Místní zákony), a souhlasíte s tím, že budete takové Místní zákony dodržovat.
Veškeré spory vyplývající z této Smlouvy, které se nepodaří vyřešit jednáním, budou řešeny soudy České republiky. Pokud jste spotřebitel a máte bydliště v Evropské unii (EU), můžete podat žalobu na ochranu svých práv spotřebitele v souvislosti s touto Smlouvou v zemi EU, ve které žijete. Máte také právo podat návrh u místně příslušného orgánu ochrany spotřebitele nebo prostřednictvím platformy Evropské komise pro řešení sporů online na adrese: http://ec.europa.eu/odr Uživatel má právo obrátit se na Českou obchodní inspekci se stížnostmi, které spadají do její působnosti: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát – oddělení ADR Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, e-mail: adr@coi.cz, web: adr.coi.cz
V případě rozporu mezi ustanovením této Smlouvy a ustanovením podmínek pro Vaši příslušnou Provozní oblast má v rozsahu rozporu přednost ustanovení podmínek pro Provozní oblast.